redan fredag

ja då var det helg igen då, fattar inte vart alla veckor tar vägen? idag har jag inte gjort så mycket steg upp i vanlig ordning kl 06 för att åka till dagis och på skolan, efter skolan åkte jag hem och sedan dess har jag bara legat och degat på soffan. ibland så är det rätt härligt att ladda sig innan man hämtar lill prinsessan med sitt fina tre års humör.

det är skönt att slippa tänka på mat idag också jag, nellie, pappa och ingela åker ner ikväll och käkar kina mat på stan, och imorgon ska nellie sova borta för tredje gången.
jag har varit så fjantig att lämna bort henne, det har lixom aldrig funnits någon andledning men imorgon ska hon få sova hos sin älskade morfar som hon tycker så mycket om.
hoppas att det går bra och att hon inte börjar gråta osv för då tycker jag att det blir riktigt jobbigt men hon är ju så stor nu så att det är ju bara nyttigt att få vara i från mamma och pappa i ett dygn.
bara hon vill så får hon säkert roligt men hon är ju lite bestämd och vill hon inte så går det ABSOLUT inte att få henne till att göra de.
men som sandra brukar säga: hon är ju född i tvillingarnas tecken så det kanske finns en poäng?



imorgon ska jag och andré ut på egna äventyr, det är lite hemligt så jag får berätta mer om det på söndag eller måndag.


nu ska jag åka på kiosken och köpa cigaretter sedan vidare till dagis och hämta tjejen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0