paus?

har tagit en låååååång paus i mitt bloggande.. vettefan vad som hände för när jag var gravid så skrev jag mest hela tiden men nu gör jag inte de längre.
kanske man hade mer tid då när man bara gick hemma?
det har hänt så mycket sen sist, nellie har börjat på dansskola, jag och madde har varit på ozzy, semester, tok, party, gått ut utbildningen på komvux, jobbat på sunddsvalls sjukhus hela sommaren.

ja det är väl lite som har hänt, snart åker jag och min kära vän veronica till stockholm också fast bara över dagen. ska ner och fixa en grej i gamla stan. :)
det ska bli roligt att åka med tjejen på en liten roadtripp. :D

nä nu ska jag åka och klippa håret och plugga lite. 

hug..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0