- - - - - -

Oavsett vad du ger en kvinna, ger hon dig något bättre tillbaka. Ge henne en spermie - hon ger dig ett barn. Ge henne ett recept - du får en måltid. Ge henne ett hus - hon ger dig ett hem. Ge henne ett leende - hon ger dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt du ger. SÅ...om du ger henne... SKIT - förvänta ett ton tillbaka!!!


--
har precis kommit hem i från skolan har haft matte lektion hela morgonen, tänkte åka hem och plugga till provet i svenskan imorgon men som vanligt så hamnade man framför datorn.
jag brukar inte vara så här men jag tror att det är för att jag är inte ett dugg intresserad av varken antiken eller medeltiden, efter dom här proven har vi språksociologi och jag ber till gud att de är mer intressant..
äh nu måste jag ta mig i kragen, hämta en bulla och sätta mig med boken framför ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0