tok ryck.!!

ja det är vell det minsta man kan säga vad jag fick igår kväll, kom på att jag skulle göra om hela badrummet...
så imorse åkte man och handlade färg efter att ha maskerat och hållt på igår kväll, har även vart och köpt nya hyllor och nytt badrumsskåp samt hängare och en massa annat.. det kommer att bli mysigt där inne.
mycket mycket bättre än vad det för, fysatan det tyckte jag inte alls om. :) men äntligen sker det saker.

ska börja baka inför nellies kalas måste jag göra, men tur som det är har sandra lovat att hjälpa mig.!! det är jag mycket tacksam för det är rätt jobbigt att göra allt själv.
men som vanligt har jag alltid tuuuuuusen bollar i luften och allt ska ske på en gång..
måste försöka att planera som tex det där med badrummet det hade varit tusen ggr bättre om jag hade gjort det nästa månad ist för när nellie fyller år. men när jag hade slitit ner allt så måstede man ju köpa färg...

äh tillbaka till målningen, ska snart göra lill snuttan klar för natten också ska ju upp på dagis imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Lonkan

haha, du är tokig du ;). men de är bra att få sånna där ryck ibland :D! vi måste hitta på något snart!

2009-05-27 @ 11:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0