städning.

Vaknade klockan 6 i morse av världens sjukaste dröm. fy vågade knappt somna om igen. men lyckades efter 1 timme kanske, vilket var rätt onödigt för då skulle man ju upp med lilla nellie och i väg på dagis..
idag ville hon inte riktigt åka dit för att madde sov här inatt och när hon såg henne imorse ville hon vara hemma hon.. Men jag övertalade henne att det är kalas idag på dagis..
det är något 20 års jubileum som jag också ska dit på senare.. haha undra om man hittar några gammla kort på en själv sedan man gick där??

idag är det exakt 1 månad kvar tills nellie fyller 2. min stora lilla tjej..

nu måste jag verkligen gå och leta rätt på en alvedon eller något har skit ont i skallen, konstigt nog jag brukar aldrig ha det..



Kommentarer
Postat av: cattis

förlåt att jag inte hört av mig varit mycket ringer i helgen, love puss

2009-05-14 @ 22:54:00
URL: http://catarinam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0