regn och sol.

har precis kommit hem med nellie från dagis, precis när jag öpnnade dörren in så började det att tok regna.. vilken tur man har i bland.
har hunnit att vara ner på posten och hämtat ut mina nya pumps, dom är gula lite annorlunda men snyggt i sommar.

igår satt vi och tittade på tvn på nellie när hon var liten, jag fattar inte hur stor hon har blivit. den tiden kommer aldrig igen, nu blir hon bara större och större. det är bra att man filmade mycket så man har kvar minnet iallafall.

jag är också jävligt irreterad på soc också, mamma har pratat med dom idag ang sanna, att dom inte gör nåt? jag fattar inte.. dom som får behandling är dom som redan är körd inte dom som det redan finns hopp för? 2 överdoser på 1 vecka det tycker dom inte är konstigt.. dom tycker inte heller att det är konstigt att det har hänt närmare 30 ggr på några månader?
jag tänker inte gå på hennes begravning bara för att dom är så jävla slapp och bara vill spara pengar. jag kan ju förstå också att det kostar mycket när en människa ska in på behandling, men dom kan ju inte vara så jävla rädd om pengarna när dom ger det till alla andra som kanske har drogat i 40 år. som tar ett återfall på en gång nästan.. nä jag tycker att dom borde ta och lyssna lite på familjerna, hade dom lyssnat från första början hade det inte gått så här långt.


nu ska jag ta och titta på nellie har vaknat nere i vagnen och hänga lite tvätt.



Kommentarer
Postat av: sanna

Gud vad söt lilltjejen din har blivit :) Hoppas allt är bra med dig!

2009-05-12 @ 20:13:34
URL: http://saannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0