?

förut skrev jag blogg nästan varje dag, och nu har man aldrig något att skriva även fast det händer 1000 grejer här hemma med nellie i farten.. konstigt.

just nu sitter jag och tittar på andré när han spelar ps3 hur jävla tråkigt som helst, nellie ligger och sover hon snuttan. har också sätt vad vi ska köpa till hennes 2 års dag nästa månad. :D det blir förhoppningsvis en eljeep som hon kan brassa runt med.. den var dyr 3500 kr men det är helt klart värt det man ska passa på medans man bara har 1 barn då kan man skämma bort!!

ikväll har vi varit hon sebbe och lonkan och grilla, trevligt som tusan.. deras lill kille har blivit så stor jag tyckte hon nyss gungade runt med stor magen men det är snart 3 mån sen. helt sjukt. det är samma sak som nellie som fyller 2 i juni, jag tycker att det känns som det har gått 1 år men det har redan hunnit att gå 2 år..

det har hänt mycket sedan jag skrev sist, tanja flyttar upp den 1 juni. det tog henne 9 år att komma tillbaka men hon har alltid sakt att hon ska komma tillbaka och så vart det 9 år senare. det ska bli så kul att ha henne här igen..
och här om dan var jag med om en jätte rolig grej, var med sandra på ultraljud och titta på lill bebisen, det var så fint. jag kan säga att det var inte långt i från att tårarna skulle komma.. jag är ju nästan mer känslig en den som ligger där. :/ haha men jag har alltid varit det så man är ju van.

nu måste man gå och krypa ner i sängen ska upp på barnkalas imorgon, andrés brorsdotter fyller 4. haha jag frågade nellie vad vi skulle ge henne i present och hon tyckte att vi skulle ge bort farfar. det lät så rolgt när hon sa de. :) min lill prinsessa det finns inte ord för hur mycket man älskar sitt barn, hon är verkligen allt.


night night... 



















Kommentarer
Postat av: Madde, bajs madde

Mostersgosfisrumpa!!! :-D

NENNÖÖÖÖÖH<3

2009-05-09 @ 02:09:40
URL: http://madd3lito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0