allt klart, och jag har ett anständigt hem igen!!

nu är badrummet klart och det var skit bra. :) det är skönt när allt är klart och man har kastat allt som ska kastas och städat undan. det som inte är så bra är att inte skåpet ovanför handfatet kommer förens den 10:e juni. :S men vi klara oss nog. det är bara jobbigt att göra sig klar. jag har ju ingen plats att hänga upp en stor spegel nånstans så jag använder bara den inne på toan och nu när vi inte har någon så imorse när jag skulle med sandra till BM och lyssna på lill hjärtat i hennes mage så fick jag använda micro rutan som spegel det syntes lite dåligt men det funkade och det är ju huvudsaken. :) men det är ju bara håret som jag skulle fixa med sminket fick man ju ta en liten spegel. :)

på tal om den 10:e juni, då ska den minsta lill killen komma hit och sova. det ska bli jätte roligt och det kan jag tänka mig att nellie tycker också. :)


nä nu hörde jag att torktummlaren är klar så jag ska ta och vika tvätten i den och lägga den där den hör hemma i alla olika skåp. :)




night night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0