skolan

då har man äntligen satt igång med skolan igen efter mitt uppehåll som mamma. :) men mysigt har det varit.
sitter hemma nu och har precis käkat mannagrynsgröt och jag ska snart tillbaka till skolan för att ha svenska till halv fem.

ihelgen var vi på bröllop min kära pappa giftade sig, som jag aaaaaldrig trodde skulle hända i hela mitt liv. men det var trevligt och roligt att se att farfar var glad. han är jätte sjuk i cancer och har nästan precis kommit hem från ännu en sjukhusvistelse.. han fick åka in akut och sen vart det påfyllning av blod osv.
stackars min lilla farfar, vi kommer nog inte att få ha kvar han så länge så det gäller vell att ta vara på tiden!

haha nellie har fått en 4 hjuling av andré, kanske är hon lite liten än? men man vet ju aldrig hon kan ju prova lite om någon sitter med henne och ingen står brevid för då kan det bli farligt..
mitt lill hjärta håller på att lära sig stödord med teckenspråk på dagis, det är en flicka som har börjat där som pratar teckenspråk. jag tycker det är jätte bra att hon får lära sig.
hon hade lärt sig mycket väldigt snabbt, men det är faktiskt inget ovanligt att hon lär sig snabbt. man får verkligen passa sig när man är hemma och säger något..
ibland är hon som en svamp och suger åt sig allt. :)

hade tänkt att gå ut i helgen tänkte att det var löning och allt kanske många man känner som är ute men då ska jag jobba dag både lördag och söndag så det vart inget av med det, det var tuuuusen år sen man var ut! kanske ännu nästa helg?

måste kila nu ska ta en cigg sedan åka på skolan, bye bye!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: isabelle

fan vad kul att du börjat blogga igen! jag är en hängiven läsare :D

2009-10-12 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0