sjukling

Nellie har vart så sjuk dom senaste 5 dagarna, hon har spytt och varit jätte dålig. :( åkt in och ut i från sjukhuset. jag hoppades att dom skulle lägga in henne på dropp med tanke på att hon hade gått ner 3 kg och inte fick behålla mat eller vätska..
så vi har fått skedmata henne med välling och vatten inte fullt så kul och göra de varannan timme mitt i natten. :( men nu är hon på bättringsvägen ialf och det är så skööööööönt..!!
idag har hon drickit välling ur flaska och fått behålla de (Y) :D och nu ligger hon och snusar i sin säng.

idag fyller mamma även 42, grattis mammi!! och imorgon är det 1 år sedan mitt vatten gick, fattar inte vart tiden tar vägen? det går så grymt fort. har också skickat in en bild på nellie till st nu när hon fyller 1 på lördag. och jag hittar inte min usb kabel till kameran så det fick bli ett lite äldre kort men vad gör vell de?  :)

Kommentarer
Postat av: natalie

men hua va jobbigt.. :( allt bra annars me dej o så? puss

2008-06-14 @ 17:34:43
URL: http://nataliemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0