party!!

just nu sitter man hemma hos cattis och dricker bacardi vattenmelon, hur gott som helst. medans min egna frisör håller på att fixa mitt hår. ;)
det var ett tag sedan man skrev något nu, ja vad har hänt? nellie kan gå, fast inte så långt men några steg ialf, sen har jag fixat körkortet.. :D äntligen!!
och sen så har ju nellies kille blivit född i e-tuna, lilla devin som föddes för ca 1 vecka sen. oh han är så gullig kan inte ens tänka mig att nellie har varit så liten. :P huaa dom är gulliga dom små liven! ;)

om det är någon som ska ut ikväll kan dom väl slå en pling?? :)

herrå!!!!!!/Natalie




Kommentarer
Postat av: Nikita

grattis till körkortet =)

visst är de en underbar känsla då man äntligen har det i sin hand!

2008-07-20 @ 11:52:07
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis till körkortet! :)

2008-07-28 @ 23:04:47
Postat av: Humlemamman

Jättegrattis till körkortet! Nu får du gärna peppa Humlan att oxå fixa kortet. Kul att lilla gumman tar nar några steg!!!

Många krama till er!

2008-07-29 @ 12:28:33
Postat av: Hanna

Grattis till körkortet!!

2008-08-01 @ 13:32:48
URL: http://frusoft.blogg.se/
Postat av: tanja

hahahah gumman så du har skrivit om devin ;) pussis

2008-10-08 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0