väldigt länge sen!!

nu var det typ 100 år sen man skrev något, men man sitter ju aldrig vid datorn längre..?
Nellie har blivit så stor, hon är ett och ett halft, och pratar som bara den.. hon har börjat komma i den här åldern där man bara kan skratta åt henne hur länge som helst, dom har mycket konstiga saker för sig! :)
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva det har hänt så mycket sedan jag skrev sist, jag och nellie har hunnit varit i eskilstuna i ca 2 veckor på dop bla på lilla devin.


äh jag måste göra mig klar nu, ska ner på stan och hitta en present åt emelie som fyller 20 idag!! GRATTIS GUMMAN!


Kommentarer
Postat av: Basse

Åh jösses vad tiden går snabbt!! Hon är så himla söt :)

2009-01-12 @ 01:58:11
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken otroligt vacker unge du har! :)

2009-02-01 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0