bättre sent än aldrig

det skulle man ju kunna säga, idag har jag skickat ut julkorten imorgon är sista dan och jag är ALLTID i sista minuten på allt så man måste stressa sönder sig..
jag har så jäkla ont i magen, har ätit medicin i snart 4 månader och det hjälper inte.. :/ fick papper i från kirurgen förra veckan att det är 3 månaders väntetid, jag ska göra en gastroskopi (en kamera ner i halsen och neråt) och här om dan så fick jag riktigt ont och det vart en massa problem så jag var tvungen att ringa sjukvårdsrådgivningen idag och dom sa att jag måste ringa till kirurgen omedelbart imorgon så man kan ju verkligen hoppas att jag får komma dit lite tidigare så kanske man är frisk nästa månad då man fyller år.

/natalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har något i min blogg =) sväng in och kika!

2009-01-20 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0